Salong sinnesro

Just nu är jag med i en utlottning av ett presentkort på Salong sinnesro och jösses vad jag hoppas på att jag ska bli den lyckliga vinnaren av tre timmars välbehövlig egotid. Vi pratar avkoppling, hårbehandling, massage, gott tilltugg och möjlighet att bara få slappna av, komma ner i varv, njuta. Läs om Evas (som lottar ut vinsten) besök här. Med största sannolikhet kommer vinnaren gå från salongen och känna sig mer avslappnad och snyggare än på länge. Just what I need i en värld av, för all del mysigt småbarnsliv, men ack så stressigt, äppeljuicekladdigt och mammamammamammigt emellanåt. Ett evigt pusslande av hämtningar, lämningar, förberedelser av utvecklingssamtal  (när då? jag vill ju hellre bara pussla med lilla A och när hon har somnat så somnar ju jag med), viljan att träffa vänner, träna och vadå ta hand om sig själv? När då? Är det inte okej om jag bara tar på mig första bästa skrynkliga klädesplagg som ligger inknölat i garderoben och tofsar upp håret? Jo det är det, men jag skulle verkligen uppskatta att iallafall kunna matcha de skrynkliga kläderna med en schysst frisyr :) Att få lite avkoppling på köpet är ju bara magiskt.

Var med och tävla ni också eller, ännu hellre, håll tummarna för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0