titta dit!

Varje sommar när vi är på vackra Österlen så är det ett måste för mig att besöka silversmeden Lisa Toffts ateljé. Hon gör galet fina och sjukt roliga grejer. Inte bara smycken utan även vykort, magneter, disktrasor och lite av varje. Jag plockar alltid på mig några kort när jag är där, även ett par magneter har fått följa med hem. De är alltid uppskattade som små presenter, bara för att de är så kul. Jag kan varmt rekommendera ett besök i hennes nyöppnade webshop www.lisatofft.se Hittar ni något som faller er i smaken och önskar 100 pickalurer i rabatt så hojta till, då kan ni få en kampanjkod av mig som ger er just detta. Är det inte fint så säg!

Knapp 2011-02 Mitt motto som jag har snott rakt av från Lisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0