Dag 15 - mina drömmar

Jag drömmer om att alla mina nära och kära ska få långa och lyckliga liv.

Att lilla A ska växa upp till en trygg och harmonisk människa. Att hon blir en klok och empatisk medmänniska med många vänner och mycket kärlek i sitt liv. 

Ibland drömmer jag om en långlång semester till ett varmt ställe vid havet. Där jag kan ligga i en hängmatta med en god bok mest hela dagarna och bara njuta av lugn och ro.

Ett kärleksfullt och vackert hem utan allt för många dammråttor i hörnen.

Jag drömmer om lite mer egentid. Egotid. Att kunna träna någon mer gång i veckan vore fint. Att smyga undan med en glassig tidning eller en bra bok och bara päsa skulle inte heller sitta fel.

Pengar är långt ifrån allt. Men ändå, jag drömmer om en lottovinst som skulle kunna bidra till mer lyx i livet.

 Lilla A - en dröm som är sann!







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0