vab

Idag har jag varit hemma med lilla A. Hon har snurrat hela natten och vaknade hängig med feber. Igår klagade hon på ajaj och kved när hon kissade så jag ringde snabbt läkarmottagningen som bad oss komma med ett urinprov. Det var lättare sagt än gjort men till slut, efter mycket möda, muta och tårar så lyckades jag fånga några droppar. Domen löd urinvägsinfektion och antibiotika morgon och kväll i en vecka. Blä! Och varför måste sådant smaka s k i t? Stackars lilla A. Vi får kämpa på.
Hur som helst. Dagen har ändå bjudit på kojbygge i vardagsrummet, en hel del filmmys och lite lek ute. Nu avslutar vi dagen med några favoritsagor och hoppas på en piggare morgondag.


Kommentarer
Postat av: Bella

Usch usch, inge vidare med urinvägsinfkektion och antibiotika. Bläää... Hoppas att lilla A snart är kry och att ni får en underbar helg!. Ni måste komma förbi snart och säga hej och titta på finfina bilder från Åre som jag ju lovat att maila men helt glömt bort

2011-06-01 @ 09:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0