Livstecken

Hej! Jag går fortfarande med magen i vädret. Idag fyra dagar över tiden. Envisa barn.

Lilla A går på förskolan 15 timmar i veckan. Då passar jag på att vila mig. Jag struntar i hemmets "måsten" och lägger mig och lyssnar på musik, gör andningsövningar inför det som komma skall eller läser en bok. Tre bra böcker har runnit genom mina fingrar de senaste två veckorna och har ni tomt på bokfronten så tycker jag att ni ska läsa dem också. De är följande: "Vickis vintagebutik" av Isabel Wolff samt "Ensamma hjärtan och hemlösa hundar" och "Hundar, hus och hjärtats längtan" av Lucy Dillon. De är alla tre bladvändarböcker helt i min smak. Lite feelgood, mycket relationer, livet...

Vickis vintagebutik  Ensamma hjärtan och hemlösa hundar  Hundar, hus och hjärtats längtan

Nu tänker jag mig en liten stund med näsan mot solen, en kaffe och en dammsugare. Vad är väl som väntans tider?

Kommentarer
Postat av: Lena

Bra jobbat Emma:)Passerat v.31+5;) Trevligt med lite nytt:)

Ha' de' fortsatt bra:)Kram

2012-04-27 @ 16:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0