Sedärja.

Det har kommit gliringar, från någon som faktiskt fortfarande orkar klicka sig in här på bloggen, om att hon tycker sig ha läst klart om den där jäkla boken i förra inlägget. Och alltså. Jag är benägen att hålla med.

Jag och lilla A har spenderat fredag/lördag hos fina vänner i Alvesta. Lilla A hade sett fram emot tågresan i en halv evighet och hon blev inte besviken :) Andra höjdpunkter var skidåkning och såpbubbleblåsning. För vem har sagt att såpbubbleblåsning hör sommaren till?





Under tågresan hem var lilla A mycket bekymrad över att alla utom hon och jag i vår tågvagn klev av i Växjö.
- Varför gick dom av mamma?
- Dom skulle inte åka längre.
- Varför då?
- Dom kanske bor här.
- Varför då?
- För att de har sina hus och familjer här...
- Varför då?
- Men A, jag kan inte förklara det mer än så.
- Men ååå (argt). Det är mitt problem nu ju!

Kommentarer
Postat av: Lena

Nu är jag glad ett tag igen:)

Härliga bilder på Lilla A:)

2012-02-19 @ 19:30:02
Postat av: Mia

Härliga bilder!

2012-02-22 @ 15:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0