vy från ovan

 v. 31+5

Andra barnet på "jäsning". Jag mår oförskämt bra, precis som jag gjorde med lilla A. Det enda är att jag har lite lågt blodtryck vilket gör att jag blir yrslig och får sätta mig ner ibland. Lite halsbränna och den där ständiga tröttheten finns också där men jag klagar absolut inte! 
Till skillnad från när jag väntade lilla A så har veckorna rusat fram denna gång. Sist hade jag stenkoll på vilken dag i graviditeten jag var. Nu har jag inte ens koll på vilken vecka jag befinner mig i ibland. Jag oroar mig lite mer för förlossningen den här gången. Med lilla A gick det som smort och jag kan inte ens komma ihåg att jag kände någon smärta. Mycket tack vare en fantastisk epiduralbedövning. Jag tänker att det inte är möjligt att jag ska kunna få en sådan drömförlossning igen. Vi får se.
Den lilla krabaten är iallafall full av energi där inne. Det kickas, slås kullerbyttor och petas för jämnan. Storasyster är inte särskilt intresserad. Hon tycker vi ska leka istället för att titta och känna på magen. Det ska bli otroligt spännande att se vad det är för någon som gömmer sig där inne. Kommer den vara lik sin storasyster? Är det en flicka eller pojke? Vad gömmer den för personlighet? Någon gång i april (eller början på maj om den ska envisas som lilla A) får vi svaret. Snart är vi där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0