Läst!

Jag går ut hårt med läsningen. Jomenvisst!
Johanna Lindbäcks "Välkommen hem" är utläst. Jag läser ungdomsböcker då och då för att jag gillar det. Den här boken handlar om kärleksbestyr och val och hur svårt det kan vara, det där med kärleken som ung vuxen. Det är en bladvändarbok som man läser fort men som kanske inte lämnar några större avtryck. Jag föll för huvudkaraktärernas humor och snabba repliker. De har lite av det där snabbkäftade som jag önskar mig själv mer av. Just det gav också historien driv på något vis. Så, klart läsvärd bok.

Välkommen hem (kartonnage)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag gillar ju för evigt Peter Pohls böcker. Och när jag är sjuk brukar jag läsa om mina gamla Kulla-Gulla, Kitty och Tre Deckare (även fast det liksom inte riiiiktigt kvalar in som bästa ever...) Men det är härlig läsning!

2012-01-10 @ 12:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0